7/11/2024
5
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
5/11/2024
5
ontvangst was fijn, er was koffie. Timing onderhoud was stipt
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
5/11/2024
1
Dealer was op zich ok, maar ik rijd nu met een xxx omdat Mercedes xxx jaar lever tijd had
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
4/11/2024
5
Zeer tevreden , was snel verder geholpen alleen beetje duur maar dat is te verwachten bij mercedes veronderstel ik ?????
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
30/10/2024
2
Planning was vrij chaotisch, ik werd gemaild met de vraag voor een afspraak terwijl ik er al een had, maar OK nog. Er wordt schade bij afhaling vastgesteld, ik zou hierover gecontacteerd worden. Na een maand stuur ik zelf een mail hiervoor, ik krijg als antwoord dat ik naar een algemeen nummer moet bellen. De man van het algemeen nummer heeft ondertussen nog steeds niets laten weten, hier had ik wat meer reactiviteit verwacht.
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
29/10/2024
2
Onpersoonlijk, koud. Geen verslag gekregen van uitgevoerde werken. Welk een verschil met vorige jaren!
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
29/10/2024
5
Vriendelijk en behulpzaam personeel. Gezellige plaats om nog wat te werken of ontspannen, terwijl de wagen wordt nagekeken. Goede service - de auto werd zelfs helemaal schoongemaakt.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
29/10/2024
4
prima en vriendelijke bediening
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
29/10/2024
5
Uiterst tevreden over de ganse lijn.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
29/10/2024
5
Vriendelijke mensen en goede service
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
23/10/2024
5
Correcte uitvoering van onderhoudsbeurt
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
22/10/2024
1
Weinig betrokkenheid met de klant. Ik kreeg geen antwoord op mijn vragen en moest steeds zelf terug bellen ondanks dat ze beloofden om mij op de hoogte te houden. In verband met de waarborg moest ik zelf hen daar op wijzen, anders had ik de volle pot kunnen betalen.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
22/10/2024
5
Goede planning; in real time informatie en goede afwerking ????
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
22/10/2024
4
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
22/10/2024
5
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
21/10/2024
5
Bon xxx et signalement correct de défaillance constatée au balais d'essuie-glace et proposition d'un remplacement. Le nettoyage de la carosserie est bien agréable.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
20/10/2024
5
Afspraak voor onderhoud. Correct verlopen.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
16/10/2024
5
Vriendelijke ontvangst. Zeer tevreden over het team van de xxx, goede en vlotte service.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
16/10/2024
5
xxx : professioneel, altijd vriendelijk, correct en steeds prima service zowel verkoop, administratie als in het werkatelier. Overal bekwame en vakkundige medewerkers.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
15/10/2024
5
goede ontvangst, mooie ruimte die de mogelijkheid geeft tot telewerk, een kopje koffie is voorzien, vriendelijk personeel, toelichting over de uitgevoerde werken.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
15/10/2024
4
De ontvangst werkt (nog) niet Hier is echt bijsturing nodig De service NA de ontvangst was PERFECT
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
14/10/2024
4
Tijdens het aankoopproces heeft de medewerker ruim de tijd genomen, het proces opgevolgd, begrepen wat ik nodig heb en het juiste advies gegeven. Zeer tevreden van deze geadviseerde aankoop. Heel fijn. Ook nadien is hij zeer pro-actief geweest, opvolging tot de levering was zeer goed en ook nadien heeft hij gepeild naar mijn tevredenheid. Oplevering heel goed verlopen, persoon was stipt en heeft uitgebreid de tijd genomen.
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
14/10/2024
2
EIgenlijk niet tevreden. Mijn echtgenote had een xxx- amper xxx km gereden, en altijd in onderhoud bij de garage xxx) die we graag vervangden door een xxx omdat daar 3 zetelrijen mogelijk zijn, nuttig met de xxx kleinkinderen. Wij wisten op voorhand wat we wilden (had alles op voorhand geconfigureerd - xxx), dus verkoopeffort was amper nodig (was besteld in 1 uurtje), met afspraak dat de wagen van mijn echtgenote zou overgenomen worden. Ik heb hier nooit een deftig voorstel voor gekregen! Bovendien moest de roetfilter vervangen worden ... wat onuitvoerbaar bleek bij xxx... . Uiteindelijk is dit moeten gebeuren door een andere Mercedes garage! Allemaal bizar, vooral omdat wij al 10-tallen jaren klant bij xxx zijn, ikzelf als xxx
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
14/10/2024
5
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
14/10/2024
5
een geweldige service zeker 5 sterren waard ! Wagen is wel geleverd door Mercedes-Benz xxx door omstandigheden (leasewagen en collega's haden gepusht om daar te gaan) maar wat en ik blij dat ik nu bij jullie terecht ben gekomen. Warm onthaal en begeleiding top. Tot zelfs een vervangwagen gehad die top was.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
14/10/2024
5
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
14/10/2024
5
Parfait. J'ai eu les explications que je voulais.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
14/10/2024
2
the planned operations for the car were agreed and reminded when the car was brought in for servicing. Unfortunately not all the items were performed. the only explanation provided was that they forgot. this is unacceptable for an ISO certified service provider
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
14/10/2024
1
zeer bureaucratisch, om een sleutel 's morgens af te geven, moet iemand eerst een ticket inleggen, daarna kan je 20min wachten tot iemand de tijd vindt om de sleutel aan te nemen
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
14/10/2024
4
De dienstverlening van dit Servicepunt is super goed. De volgende keer echter ga ik echter 'liegen' en zeggen dat ik blijf wachten op het onderhoud. Ik had dit expliciet op voorhand gevraagd maar gaf eerlijk toe dat ik even wegging voor een kleine boodschap in de stad. Hierdoor werd mijn onderhoud uitgesteld, want er werd pas mee begonnen toen ik al terug was van mijn boodschap en daardoor was de wachttijd extra lang. Spijtig.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
30/9/2024
5
Vriendelijk, persoonlijk.
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
19/9/2024
1
door het invoeren van een 'contactpunt' bij het binnen komen van de garage duurt het gewoon afgeven van een sleutel nu zowat 30 min. Je moet je eerst aanmelden (die persoon legt een 'ticket' in) en dan worden de tickets afgehandeld in een mij onbekende volgorde, weliswaar met het resultaat dat het zeer lang duurt vooraleer iemand de moeite neemt om gewoon je sleutel aan te nemen als je je wagen voor een gepland onderhoud van een volledige dag binnen brengt. Service ervaring : zeer beleefd, maar ook zeer zeer traag, een onnodige cosmetische ingreep
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
17/9/2024
1
Mijn laatste bezoek was niet zoals afgesproken. Ik mocht wachten terwijl het jaarlijks onderhoud gebeurde en het zou ongeveer 1 uur duren.Na 1 uur komt men zeggen het gaat iets langer duren. Uiteindelijk kon ik na 3 uur wachten vertrekken, maar niet zonder een factuur van xxx euro te betalen waarop verschillende werken stonden die niet waren gepland. Bedankt Mercedes !!
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
17/9/2024
5
Snelle service en behulpzaam om te helpen met technische tools om te kunnen werken tijdens het wachten
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
16/9/2024
5
Heel duidelijke uitleg, zowel voor als na aankoop, vlot samenstellen van offerte (en opvolging) en er werd voldoende tijd uitgerokken om bij afhaling alles in detail toe te lichten!
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
16/9/2024
4
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
16/9/2024
3
3 weken wachten op een auto die in stock staat is te lang
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
13/9/2024
2
Zonder dat ik erom gevraagd had en zonder dat het nodig was ( recent zelf gedaan ) werd batterij sleutel vervangen. Mijn opmerking daarover werd weggewuifd en op mijn mail werd tot dusver niet gereageerd.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
11/9/2024
5
Zeer tevreden. Een vriendelijke en competente medewerker .
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
11/9/2024
5
Als was verlopen zoals verwacht.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
10/9/2024
5
Vriendelijk en zeer behulpzaam
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
10/9/2024
1
Courteous staff, but 1. First time I called, I was told I d be called back, but never was. 2. It was supposed to take 1 day to fix my car. When it turned out the wrong part had been ordered, Mercedes called to inform mew the car was disassembled, so I could not take it back and no replacement car could be provided. I had to find a solution on my own
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
10/9/2024
5
Vlotte afhandeling en right on time!
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
10/9/2024
5
Bij xxx is der service uitstekend, zeer behulpzaam personeel en zeer bekwame personen die aan je wagen de nodige werken uitvoeren.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
10/9/2024
4
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
10/9/2024
1
Ik kwam voor een onderhoudsbeurt, 2 weken op voorhand geboekt, en 's avonds bij ophaling van voertuig, bleek dat er geen onderhoudsbeurt plaats had? Blijkbaar bleek dit onderhoud, in de ochtend bij de xxx van de wagen, niet opgenomen te zijn in de planning. Ik moet tegelijkertijd toegeven, in al die jaren dat ik klant bij ben xxx is dit de eerste keer dat dit zich voor doet. Laat het ons houden bij een ongelukkig toeval... :-)
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
9/9/2024
2
I remain disappointed at the long wait for my vehicle and the six times I was informed of a change in the delivery date. Then I was told to contact the dealership when my car was eventually delivered, which I did and then I was told that usually a customer should wait for Mercedes to call the customer and that if I wanted my vehicle I should collect it at a dealership which is further than the one that I asked for. So, I eventually received the car but it had visible damage. I was told I would be emailed about it but got no email. So I emailed everyone involved in the transaction and didn't even get an acknowledgement, or response. I am also disappointed that I did not receive any Mercedes merchandise as is expected when purchasing a new vehicle. Overall, I am very disappointed in xxx and Mercedes and will not recommend them to anyone that I know.
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
9/9/2024
4
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
9/9/2024
4
Heel vriendelijk onthaal, medewerker was wel niet volledig op de hoogte van mijn gekozen opties.
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
9/9/2024
5
Ok . Vriendelijk en goede service
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
2/9/2024
5
zeer duidelijke info over het gebruik van de wagen, zeker omdat het mijn eerste 100% EV is.
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
2/9/2024
5
De onsite service bij xxx was prima. Enkel de follow-up van emails wanneer de verantwoordelijke afwezig is, kon beter.
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
2/9/2024
5
Vriendelijke ontvangst. Handige wachtruimte waar ik tijdens het onderhoud van mijn wagen verder kon werken op mijn laptop. Vriendelijk personeel. Onderhoud was sneller gedaan dan oorspronkelijk aangegeven, dus ik heb minder lang moeten wachten dan gepland, wat nog een aangename bonus was.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
2/9/2024
5
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
2/9/2024
5
Ik ben zeer tevreden over de naverkoop en service bij xxx. Uitstekende service, team van managers en collega's naverkoop steeds behulpzaam en professioneel, en zorgen ervoor dat mijn MB in topconditie blijft. Hier kom he graag terug vanwege de betrouwbaarheid en het klantgerichte karakter van deze garage.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
2/9/2024
4
Ik had bij service B6 ook gevraagd om de wagen te controleren voor de technische controle. Ik heb gemerkt dat de brandblusser vervallen is. Daar is niets over gezegd (waarschijnlijk niet nagekeken en ik geef toe: dit wordt zelden gecontroleerd) Ook hebben ze tot nu toe altijd ad-blue bijgevoegd. Dat is deze keer niet gebeurd.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
2/9/2024
5
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
2/9/2024
5
Jaarlijks nazicht werd uitgevoerd zoals voorzien en afgesproken. Goede service en algemene tevredenheid.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
2/9/2024
5
Goede ontvangst vriendelijke mensen
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
22/8/2024
4
Zeer vriendelijk bij telefonische ontvangst. Goede afhandeling ter plaatse
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
22/8/2024
2
Pas de communication sur le contenu des services à réaliser !! Un montant fixé au forfait sans devis pour la facture. La voiture sent beaucoup le tabac maintenant et difficile d'enlever même avec un grand lavage,trop gênant !
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
20/8/2024
5
Bij het sevicepunt xxx werden wij steeds professioneel en correct verder geholpen.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
19/8/2024
4
GOEDE DIENSTVERLENING. VAKKUNDIGE UITVOERINGEN. VRIENDELIJKE ONTVANGSTEN. VERKLARENDE UITLEG BETREFFENDE DE GEDANE HERSTELLING. BETROUWBAAR EN VLOTTE AFWERKINGEN. PRIMA EN KLASSE SERVICEPUNT.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
15/8/2024
2
Te lange wachttijd ( 2u45 ) voor een "onderhoudsbeurt B". Plus vaststelling dat 2 klanten "met bedrijfswagen" vroeger waren bediend ondanks hun latere (45') aankomst. Dit moet veel beter !
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
13/8/2024
5
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
13/8/2024
5
geen opmerkingen. ondanks de verbouwingen, ging alles vlot
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
13/8/2024
4
Accueil très cordial et très sympathique. Véhicule chargé et prêt à partir sur le parking. Passage en revue de la majeure partie des fonctions de la voiture et bonnes réponses aux questions puisque c'est mon premier véhicule électrique. Je me doute que sur à peu près une heure des temps, c'est limité pour tout expliquer: par exemple, les explications sur la carte Mercedes Me Charge auraient pu être un peu plus précises étant donné que je partais à l'étranger peu de temps après. Merci beaucoup pour cette agréable expérience et vos compétences.
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
13/8/2024
5
Al het mogelijke gedaan om een panne te vermijden Dank U wel
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
13/8/2024
5
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
12/8/2024
3
Bij oplevering bleek de wagen geblutst. De afdeling carrosserie zou me contacteren om de bluts te laten wegwerken. We zijn ondertussen ruim een maand verder en nog steeds werd ik niet gecontacteerd om een afspraak te maken.
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
12/8/2024
5
Zeer vriendelijk,attent en weet waarover men spreekt!
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
12/8/2024
5
Ik ben zeer tevreden over de service en over het luisterend oor van het personeel
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
12/8/2024
5
telefoon wordt opgenomen, duidelijke afspraken, snelle service
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
12/8/2024
2
xxx is onvoldoende op de hoogte van de herstelling. Beschadiging door eigen personeel valt ten laste van de eigenaar van de wagen. Dit is jammergenoeg niet te begrijpen.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
7/8/2024
4
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
6/8/2024
5
Zeer goede service; to-the-point communicatie over wachttijd, uitgevoerde werken,...
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
6/8/2024
5
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
6/8/2024
4
xxx is momenteel in ombouw. Wachtruimte beperkt. Internet functioneert goed. Vriendelijke ontvangst. Flexibel bij vragen.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
30/7/2024
3
te lange werktijd voor service A ,vroeger kon je eens gaan zien,nu niks meer,verboden
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
30/7/2024
5
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
29/7/2024
1
probleem is gekend en er is een regeling getroffen.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
29/7/2024
1
Er werden werken aangerekend die niet kunnen gebeurt zijn oa bijvullen van ad bleu en ruitenwissers vloeistof ook werd gemeld dat de ruitenwissers versleten waren terwijl xxx een week ervoor zei dat deze nog enkele maanden goed waren. Ook ben ik niet tevreden met de extra controles zoals de werking van de trekhaak schuifdak en andere. Ben meer dan xxx jaar klant en voel mij echt bedrogen en bestolen bij dit onderhoud.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
24/7/2024
1
Ik ben bij xxx langsgegaan voor een diagnose en kostenraming van het niet reageren van de wagen op het openen van het bestuurdersportier (wagen moet volledig ontgrendelen en MBUX zou uit moeten gaan). Na 1.5 u diagnose was er geen duidelijkheid en zou er nog een raming worden opgestuurd. Na 2 weken de raming per post gekregen voor de vervanging van het deurslot. Kostelijke zaak. Dan de verzekeraar aangeschreven die verwees naar een algemene garageketen. Daar hebben ze een snelle reset van de boordcomputer en het slot uitgevoerd en het probleem was verholpen aan een fractie van de prijs en op een kortere tijd dan de diagnose bij GMS. De uitleg bij GMS is 'het volgen van de officiele testprocedures van Mercedes' maar het ontbreken van een simpele factory reset bij de diagnose is toch frappant. Het probleem heeft zich ondertussen niet meer voorgedaan. De kost van de diagnose is nog steeds hoger dan de kost van de volledige hestelling bij de andere garageketen.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
16/7/2024
5
Alles prima in orde en vriendelijke medewerker
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
15/7/2024
5
le service était parfait, en tant que non Belge, j'ai apprécié que la livraison et la documentation soit en francais
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
11/7/2024
1
mijn zomerbanden wissel op xxx werd wel vlot uitgevoerd ECHTER vandaag in xxx heb ik mijn achterste banden moeten vervangen omdat ik drukverlies had. De garagist hier merkte op dat het loopvlak van de banden ongelijk verslijt vertoonde en het risico inhield tijdens de autostrade rit naar huis te ontploffen. Tijdens mijn rit naar mijn vakantiebestemming had ik al aan mijn stuurwiel vibratie gevoeld. wat ook een indicatie van de toestand van de banden zou kunnen geweest zijn. Zoals U kunt lezen geen prettige vakantie ervaring., daarom maar 1 ster. slijtage mogelijk zouden
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
10/7/2024
5
De medewerkers zijn zeer vriendelijk en hebben een goede basiskennis van de autotechniek. De auto is binnen de vooropgestelde termijn onderhouden. Ik heb niet langer moeten wachten dan voorzien. Er is met zorg aan de wagen gewerkt. (onder de motorkap is alles netjes, het interieur is proper, de vloermatjes liggen netjes,...) Alleen stel ik me de vraag waarom een Mercedes jaarlijks op onderhoud moet, terwijl concurrerende merken de onderhoudsinterval op 2 jaar staat? Dit heeft uiteraard niets met xxx te maken.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
9/7/2024
5
Heel fijn ontvangen en zeer goede info over de auto gekregen bij afhaling
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
9/7/2024
5
Perfect! Zeer goed onthaal en auto was vroeger klaar dan voorzien. Een garage waar iedereen zeer vriendelijk is. Een aanrader.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
9/7/2024
5
zeer goede uitleg gekregen met het nodige geduld ;-)
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
9/7/2024
3
De receptie kan veel beter. Aangezien de vorige keer alle communicatie via mail liep en toen ik op het afgesproken tijdstip voor winterbanden kwam, stond ik niet in de planning, waren de banden er niet en heb ik moeten aantonen dat ik gemaild had. Auto 2 dagen moeten blijven voor banden dus. Daarom heb ik deze keer het zekere voor onzekere genomen. Eerst gebeld, nadien op jullie vraag een mail gestuurd (omdat er stukken moesten besteld worden), een week later nog even gemaild om te horen of mijn mail was toegekomen en dan maar 2 dagen later gebeld om te horen of het allemaal in orde was. Na even zoeken in de mails bleek dit in orde. Niet echt top he? De reden dat ik 3 sterren geef en geen 2 is omdat er telkens 1 persoon - xxx - is die mij belt op een correcte manier en de koe wel bij de horens vat. Hij verdient 5 sterren, deze service niet.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
8/7/2024
1
The car was delivered with several failures which were not solved despite of 2 service visits.
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
8/7/2024
2
Ik rijd al xxx jaar met Mercedes en heb altijd 5 sterren gegeven. Deze keer ging ik mijn nieuwe auto ophalen en na 1 km bleek er krachtverlies van de motor te zijn. Verder rook mijn wagen helemaal niet 'nieuw'. Er hing een heel sterke parfumlucht die van de matten bleek te komen en waar ik ook hoofdpijn van kreeg. Een nieuwe auto met parfum op de matten (ik kreeg de uitleg dat ze die waarschijnlijk in het fabriek gekuist hadden - bij een nieuwe auto??). De auto een week kwijt geweest voor herstelling. Ik kreeg een vervangwagen maar een week later ook een telefoontje van Mercedes xxx met de vraag 'wat ik met hun auto had gedaan'? Blijkbaar was de vervangwagen geboekt als 'testrit'. Iedereen is altijd zeer vriendelijk, dat wel, maar ik moest elke dag zelf contact opnemen om nieuws te krijgen, ik heb dat ook gemeld. Er werd beloofd mij terug te bellen maar dat gebeurde nog niet. Nadat ik de herstelde wagen ging ophalen, kreeg ik na 1 km de melding dat ik mijn eerste onderhoud 'A' met 250 km had overschreden. Een nieuwe wagen? Hij had nog niet eens 250 km gereden Dit alles maakt dat ik er - nu nog steeds - niet zeker van ben of de auto wel nieuw is. Verder werkt mijn apple car play niet optimaal. Hij valt (zelfs met kabel - zonder kabel werkt het helemaal niet) regelmatig uit waarna ik hem soms een uur lang niet kan gebruiken. Dat kan niet als je zoveel op de baan bent en de weg moet zoeken. Iedereen heeft mij altijd zeer vriendelijk geholpen in de garage, maar het is toch voor het eerst dat ik er dit keer aan twijfel of mijn volgende wagen nog wel een mercedes zal zijn.
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
2/7/2024
1
3 heures pour le remplacement d'une batterie
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
2/7/2024
5
alles volgens afspraak vlot verlopen
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
2/7/2024
4
Algemeen goed maar zeer duur! Parking te klein - je weet niet waar je wagen neer te zetten.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
2/7/2024
5
De ervaring is erg positief. Steeds duidelijke snelle en correcte informatie.
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
2/7/2024
5
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
2/7/2024
5
Uitstekende dienstverlening, correcte behandeling en vriendelijk personeel
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
2/7/2024
5
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
21/6/2024
4
prima bij de aankoop maar 1 keer contract getekend liep het moeizamer
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
19/6/2024
2
ik moest langskomen wegens de xxx koelvloeistof alarmen , men zei kom maar vanaf 8u langs toen ik langskwam, moest ik meer dan een uur wachten voor er iets gedaan werd, omdat er eerst goedkeuring van de leasing moest komen voor leas wagens stel ik voor dat U eerst goedkeuring vraagt en dat de klant dan pas langskomt zodat er niet onnodig gewacht moet worden
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
18/6/2024
3
De uiteindelijke interventie was vlot en correct. Daarvoor zijn echter veel communicatie- en afspraak fouten gemaakt zowel ter plaatse als per mail en telefoon.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
18/6/2024
4
Aankoop en ondersteuning hierbij is zeer vlot verlopen. Ik heb, zoals weer meer gebeurd de dag vandaag, véél langer dan gepland op wagen moeten wachten. Het was aangenamer geweest mocht communicatie hierover ook iets vlotter en pro-actiever zou gebeurd zijn.
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
17/6/2024
5
Hartelijk, spontaan, technisch volledig
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
12/6/2024
4
Vriendelijjk . Goede service
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
12/6/2024
5
Zoals afgesproken , betreft de terugroepactie , werd het uit te voeren werk correct en tijdig uitgevoerd en zonder kosten.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
11/6/2024
5
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
11/6/2024
5
Vriendelijk personeel, alles verliep zeer vlot en nauwkeurig!
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
11/6/2024
5
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
11/6/2024
5
Zeer behulpzaam en duidelijke afspraken
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
11/6/2024
2
er is een probleem met de koelvloeistof: dit werd zogezegd verholpen door een nieuwe dop maar dat is niet het probleem; de auto heeft een nieuw reservoir nodig, dus het probleem is niet opgelost. Dit sleept al aan sinds we wagen hebben en dat is ondertussen 17 maanden....
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
11/6/2024
5
Ik ben zeer tevreden bij het verloop van het aankoopproces, geen enkele inspanning van de medewerkers bij xxx was teveel, altijd op eender vriendelijke manier daar om zeer tevreden quotering 5
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
11/6/2024
3
Sensoren blijven foutmeldingen geven ondanks dat er gezegd werd dat dit opgelost zou zijn. Dit geeft sterk verminderde rijveiligheid daar de sensoren niet betrouwbaar zijn.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
11/6/2024
4
Ik werd geholpen door xxx. Dit is een zeer sympathieke en bekwame medewerker. Duidelijk uitleg en doet moeite. De aflevering was een klein minpuntje. Ik moest 3 weken wachten alvorens ik een afspraak tot aflevering kon krijgen. Dit vond ik wat lang, wetende dat de wagen op stock was.
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
10/6/2024
4
correcte timing, optimale communicatie en degelijke uitvoering
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
10/6/2024
4
vriendelijk ontvangen door het team, en goede uitleg gekregen over alle functies van de wagen.
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
10/6/2024
1
Bijna xxx jaar moeten wachten op mijn auto. Geen enkele update of communicatie rond herhaaldelijk uitstel van leverdatum. Beleefd gevraagd aan de telefoon of het te veel gevraagd was om een mailtje met update te krijgen en redelijk onbeschoft antwoord gekregen. Ophalen van de wagen daarentegen is heel vlot verlopen.
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
4/6/2024
5
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
4/6/2024
5
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
4/6/2024
4
Tout s'est passé correctement, l 'accueil, le timing et les explications sur le travail effectué.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
4/6/2024
5
Voor mij was dit een uitstekende ervaring. Ontvangst was vlot en professioneel. De geboden vervangwagen was van goede kwaliteit en netjes. Alle gevraagde werkzaamheden zijn keurig uitgevoerd. De wagen was keurig gewassen. Oplevering was op de tijd zoals afgesproken. Dus, alles perfect.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
4/6/2024
5
Snelle service , vriendelijke ontvangst.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
4/6/2024
5
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
4/6/2024
5
Dit keer waren er net renovatie werken aan de gang en bij gevolg wat minder prettig om te wachten .
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
4/6/2024
5
Snelle correcte service en vriendelijk personeel
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
4/6/2024
3
Afspraak maken was geen sinecure(we verbinden je door, we zullen je terugbellen(niks meer gehoord).Getalm aan de onthaaldesk (bij inbooking en uitschrijving) ofschoon er een aantal personen inactief rondhingen. Dit is de eerste keer dat alles zo in de soep draaide, had dit te maken met de verbouwing van de showroom?
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
4/6/2024
5
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
4/6/2024
4
Juist uitgevoerd en net af ge handendeld
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
3/6/2024
5
Zeer vriendelijke ontvangst en afhandeling, geen problemen!
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
3/6/2024
5
Erg klant vriendelijk, aangezien ik steeds heel vriendelijk personeel aan de lijn kreeg telkens ik een update vroeg. De ophaling van de wagen was ook erg fijn. De tijd werd ruim genomen om me alles klaar en duidelijk uit te leggen. Top service voor een ongelooflijk comfortabele wagen.
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
3/6/2024
1
Geen oplossing voor een dringende oplaadbehoefte omdat ik mijn laadpas niet bijhad en enkel kon betalen met kredietkaart.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens